A+ A A-
بهمن حسن شاهی

بهمن حسن شاهی

اولین نشریه گردشگری دانشجویی استان فارس با عنوان سرزمینم + تصاویر و نسخه پی دی اف

اولین نشریه گردشگری دانشجویی استان فارس با عنوان سرزمینم برای دانشگاه ازاد اسلامی ارسنجان مجوز گرفت  این نشریه که زیر نظر کانون گردشگری دانشگاه فعالیت خود را اغاز کرده در اولین شماره به گوشه ای از توانمندیهای گردشگری ارسنجان پرداخته سردبیر نشریه خانم زهرا حسن شاهی دانشجوی دکتری مدیریت استراتژک ورزشی و دانش اموخته مقاطع کار شناسی وکارشناسی ارشد دانشگاه ارسنجان میباشد وی از تمامی علاقمندان به رشد و توسعه گردشگری و صاحب نظران خواست تا با یاری نشریه در رشد وتوسعه صنعت  توریسم داخلی و خارجی همراهیمان کنند

برنامه خط سوم، مصاحبه با دکتر معصومه طغرایی، از دانش آموختگان دانشگاه ارسنجان

معصومه طغرایی سمیرمی یکی از روشندلان توانمند سمیرمی است که با محدودیت دید خود کنار آمده و با اراده و پشتکار خود توانسته است بر توانمندی‌های خود تکیه کرده و در مسیر موفقیت حرکت کند.

وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی است که امسال به لطف خدا در دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان فارس به عنوان مدرس ادبیات فارسی تدریس می‌کند.

این روشندل سمیرمی که دانش‌آموخته همین دانشگاه است به فعالیت‌های فوق برنامه خود در دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان فارس به عنوان یک مشاور و فعال در امور فرهنگی دانشگاه اشاره می‌کند و می‌گوید: در تمام دوران تحصیلات مدرسه و دانشگاه همیشه در فعالیت‌های هنری و فرهنگی فعالیت داشته‌ام و نا‌بینایی را محدودیتی برای حضور فعال خودم  در جامعه ندانستم.

طغرایی که متولد 1354 در سمیرم است، تحصیلات خود را در سن 15 سالگی با تحصیل در مدرسه ابابصر اصفهان آغاز می‌کند و موفق می‌شود دوره ابتدایی و راهنمایی را در مدت پنج سال در اصفهان طی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: دوره متوسطه را در دبیرستان آزاده سمیرم و با حمایت‌های مدیر آموزشگاه و با همراهی یک مشاور و رابط به پایان رساندم و اکنون چنانچه امکانات و تسهیلات آموزشی برایم فراهم شود، تصمیم دارم در مقطع دکتری ادبیات نیز شرکت کنم.

این روشندل سمیرمی اضافه کرد: از نهاد‌های دولتی و بهزیستی نیز تقاضا داریم تا حدودی در راستای کمک به رفع مشکلات مالی جامعه نا‌بینایان حمایت‌های بیشتری داشته باشند.

منبع متن:

http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13930723000983

در اوج امنیت و آرامش تحصیل را ادامه دهید

دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان با قدمت ۳۰ ساله در شهری کوچک اما امن با پیشینه تاریخی بیش از هشت هزار سال وسابقه علمی  بالغ برچهارصد سال در علوم مختلف  با همت مردمی عالم و مهربان دائر گردیده و تا کنون بیش از دوازده هزار دانش آموخته را از جویبار دانش و فن سیراب نموده چنان که بسیاری از مدیران ارشد استان و کشور، نهالان دیروز پرورش یافته علمی این مجموعه دانشگاهی اند .

اولین کمپ گردشگری و سلامت دانشگاه ارسنجان تا پایان سال ۹۴ راه اندازی می شود

ریاست دانشگاه ارسنجان: اولین کمپ گردشگری و سلامت دانشگاه ارسنجان  تا پایان سال ۹۴ راه اندازی می شود

گزارش تصویری اولین نشست هماهنگی همایش کارآفرینی با استفاده از استارتاپ

اولین جلسه هماهنگی جهت برگزاری همایش کارآفرینی با استفاده از استارتاپ ، روز چهارشنبه ۱۶ دیماه ۱۳۹۴ در سالن جلسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان برگزار گردید.
در زیر گزارش تصویری این جلسه که توسط آقای بهمن حسن شاهی به تصویر کشیده شده است را مشاهده می فرمایید:

تصویب رشته های جدید دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه ارسنجان

تصویب جدید چهار رشته در مقطع دکتری ده رشته در مقطع کارشناسی ارشد چهار رشته کارشناسی و یک رشته کاردانی را به همه ارسنجانی های عزیز دانشگاهیان و دانش آموختگان صمیمانه تبریک می گوییم امید است با یاری خداوند منان و پشتیبانی شما همشهریان  فهیم ، فرهیخته و فرهنگ دوست ارسنجان بتوانیم در آینده نزدیک شاهد تصویب دهها رشته دیگر برای رشد وبالندگی  دانشگاهی که با همت والای شما تاسیس شده باشیم .

تجلیل از پژوهشگران و برگزاری شورای اداری روسا و مراکز واحد های دانشگاهی استان فارس در دانشگاه ارسنجان

۱- در جلسه ای با حضورروسای واحد ها ومراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ، پژوهشگران ،کارکنان وجمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان از پژوهشگران برتر این دانشگاه تجلیل شد  

۲- شورای اداری روساو مراکز واحد های دانشگاهی استان فارس در دانشگاه ارسنجان بر گزار شد


بررسی راهکارهای توسعه ارسنجان

فرماندار ارسنجان: دانشگاه آزاد اسلامی میتواند با راهکارهای علمی به جامعه کمک کند.
در نشست مشترک فرماندار و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان راهکارهای علمی و عملی توسعه و طرحهای اقتصادی مبتنی بر دانش در شهرستان ارسنجان بررسی شد

اگر دانشگاه آزاد اسلامی از ارسنجان گرفته شود این شهر به یک دهکده بزرگ تبدیل می شود.

دکتر محمد مهدی رحیمی در دیدار با امام جمعه ارسنجان گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دانشگاههای حضوری جهان است وتوانسته چه از نظر کمی و کیفی در دنیا مطرح باشد و خوب بدرخشد
وی افزود: این مجموعه علمی توانسته یار و همراه دولتها باشد وبرای آموزش از هیچ گونه هزینه ای دولتی استفاده نکرده و باری را از دوششان برداشته ونگذاشته که جمعیت قابل توجه ای از جوانان جویای دانش راهی کشورهای دیگر شوند در حال حاظر دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت توانمند و دلسوز دکتر میرزاده با عزم راسخ در راه اعتلا وشکوفایی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان قدمهای مثبتی را برمی دارد

عضو این خبرخوان RSS شوید