A+ A A-
سید محمد حسین(محمود)حسینی

سید محمد حسین(محمود)حسینی

رمز و راز زندگی

انسان موجودی اجتماعی است و همیشه به دلائل گوناگون افرادی را در پیرامون خویش می بیند و در خانه و خانواده، محله( مکان زندگی)، محل تحصیل، کار، تفریح و سرگرمی، خیابان، محیط های ورزشی و...با جمع دیگری داد و ستد، مراوده و سر و کار دارد.

برگزاری سومین گردهمایی خانوادگی ارسنجانی های مقیم تهران

پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت مصادف با عید مبعث حضرت رسول سالن باشگاه شماره یک سازمان صنایع دفاع محل حضور و شادی و نشاط جمع کثیری از ارسنجانیهای مهاجر بود و افراد به اتفاق خانواده اشان از نقاط مختلف کلان شهر تهران با اشتیاق خود را به محل می رساندند تا وابستگی و دلبستگی خویش را به این مکان خوشنام (ارسنجان) نمایان سازند.

روز پدر

۱۳  رجب، سالروز میلاد حضرت امیر، علی(ع)،روز پدر (مرد)نامیده شده و چند سالی است که به همین مناسبت رسالت پدر یا مرد بودن را  یادآور می شویم و به وظائفی که او در قبال همسر و فرزندان و سایر اعضا خانواده یا جامعه دارد می پردازیم  و از سوی دیگر افراد را ترغیب به قدرشناسی از وی می نمائیم.

نوروز سال ۱۳۹۵

نوروز سال ۱۳۹۵ هجری شمسی نزدیک است و کمتر از شش روز دیگر دفتر سال ۹۴ را می بندیم و دفتر دیگری می گشائیم و این اتفاق در نوع خود جذاب  و بیادماندنی ترین رخداد عمر هر یک از ما بشمار می رود و معلوم نیست چند بار دیگر برای ما تکرار خواهد شد.

زندگی با آسیب

در اینکه زندگی بزرگترین موهبت و شانس و فرصت برای موجودات زنده، بویژه انسان، می باشد شکی نیست ولی در استفاده و بهره مندی از آن و تبدیل توانائی های بالفعل به بالقوه، میزان توفیق از فرد به فرد و جامعه به جامعه تفاوت وجود دارد و بر اساس مدل آماری توزیع نرمال درصدی محدود از افراد در شمار برترین و بدترین ها و بقیه در پیرامون خط میانگین و در جایگاهی بالاتر یا پائین تر از آن قرار دارند.

صبح

صبح نشانه آغازی دوباره است، انسان زندگی را با صبح از سرمی گیرد در چرخش زمین بدور خود و خورشید دو ویژگی شب و روز و فصول سال نهفته می باشد و  روشنائی و تاریکی همچنین بهار و پائیز و زمستان گویای حالات مختلف درونی و بیرونی کائنات و موجودات و نباتات هستند.

همراه اول و آخر

برخی گفته ها و تصاویر برای ما یادآور نکات آموزنده، ظریف و دقیقی است که بطور مداوم در پیرامون خویش دیده و شنیده ایم و به اهمیت آن واقف نیستیم.
آمار طلاق و دیگر ناسازگاری ها در زندگی زناشوئی بسیار بالاست بعلاوه سن ازدواج بالا و بالاتر می رود و زندگی های مجردی و ازدواج سفید(غیر رسمی) شدت می گیرد و گفته می شود در برابر هر پنج دختری که آمادگی ازدواج دارند تنها یک پسر یارای تشکیل زندگی مشترک در خویش می بیند.

اصول و مبانی سند توسعه ارسنجان

در جلسه نهم مردادماه ۹۴ هیآت موسس انجمن دانش آموختگان بر ضرورت نگارش و نهائی نمودن سند توسعه(پیشرفت) شهرستان ارسنجان تآکید و به جناب آقای دکتر علیرضا مقصودی مسئولیت مورد محول گردید تا با کمک کلیه دوستان و علاقه مندان و نهادهای رسمی و غیر دولتی ان شاالله سرانجام مبارکی بیابد.

عضو این خبرخوان RSS شوید