A+ A A-
مرضیه قائدی

مرضیه قائدی

نشانی وبگاه:

آثار جهانی ثبت شده ایران در میراث جهانی یونسکو

اهمیت توجه و مراقبت از آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی به عنوان میراث گذشتگان برای آیندگان و شناسایی این آثار به جهانیان، باعث رشد و حیات صنعت گردشگری کشور می شود. ابتدایی ترین فایده ثبت یک اثر تاریخی، جذب گردشگر برای آن منطقه است. با ما همراه باشید تا با ۲۱ اثر جهانی ثبت شده ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو (UNESCO) آشنا شوید.

هشتگ چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم؟

به لطف شبکه های اجتماعی کلمات زیادی در چندین سال اخیر به دیکشنری اضافه شده، ولی تعداد کمی از این کلمات به صورت گسترده استفاده می شود و به عنوان " هشتگ" مورد قبول واقع شده است.

معرفی برترین پیست های اسکی ایران + تصاویر

ورزش اسکی معمولا به عنوان تفریح قشر مرفه شناخته می شود، اما پیست های اسکی ایران برای لذت همه مردم از برف زمستانی، امکانات کافی برای آموزش و خوش گذرانی و اقامت کوتاه مدت را دارند. در خیلی از کشورهای دنیا با ساختن پیست های مصنوعی و با دریافت هزینه های گزاف، این امکانات را در اختیار گردشگران قرار می دهند، حیف است با وجود این همه پیست اسکی در ایران زیبایمان، این تجربه شیرین را از دست بدهیم.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا را می توان به عنوان یک تکنیک بازاریابی تعریف کرد که با هدف هدایت رفتار مشتری به سمت سوداوری، اطلاعات مفید و مرتبطی را برای یک مخاطب خاص ایجاد می کند.این محتوا شامل قالب ها و فرمت های مختلفی است، از جمله مقاله ، تصویر، فرمت های صوتی ، ویدیو ، نظرسنجی های محاوره ای و یا ترکیبی از همه اینها.

۱۱ موردی که کارآفرینان درباره ترس می دانند

ترس یکی از قوی ترین نیروهای موجود در جهان امروزی به شمار می رود.تقریبا همه ی انسان ها برخی از درجات ترس را در برخی نقاط موجود در زندگی شان تجربه می کنند.
کارآفرینان متفاوت نیستند. اشتباها چنین برداشت شده است که کارآفرینان رهبران بی باک هستند که در برابر مصیبت ها و حوادث بد واهمه ای ندارند و چیزی به عنوان دیو اضطراب و پریشانی در وجودشان نیست.
قطعا چنین نیست.
کارآفرینان نیز از مورد ترس به ستوه می آیند.درواقع،کارآفرینان تقریبا در حالت ترس ثابت زندگی می کنند یعنی مکانی که در آن ریسک بالا می رود و موجود است.ترس از شکست،ترس از نامیدی،ترس از خجالت ، ترس از مسایل مربوط به سلامت ،ترس از هر چیزی می تواند زندگی یک کارآفرین را به آشفتگی کامل بکشاند.
اما کارآفرینان موفق از این حقایق درباره ترس مطلع هستند.آنها به این موضوع پی برده اند که ترس چراغ ترمزی بر سر راه موفقیت نیست ،بلکه در حکم سوختی جهت تقویت پیشرفت است.

عضو این خبرخوان RSS شوید